`´Lägenheten Uppsagd `´

Snart en termin kvar av skolan bara, mycket att stå i. Sjukskriven och hemma en vecka pga för mycket stress och liten sömn och problem jag inte vill diskutera om öppet.
Lägenheten uppsagd, så det är en lättnad, Marielle ska ta över den. Så kommer bo på hennes soffa sista terminen så ja bara kan starta om och göra va ja vill efter skolans slut. Slippa bekymmer om lägenheten o.s.v. 

Har börjat spendera flera timmas träning i veckan på gymmet också, ska satsa hårt på beach 2015. Det är mitt år känner jag med allt. Detta har vara så knakigt, upp och ner. Så nu är de min tur att ha ett bra år. Då ja kliver in i det, starkare än någonsin.

Har körkortet nu också, 5 skrivningen klara ja de på. Då fick ja helt plötlisgt 56! Därav har ja inte heller haft tiden att blogga..  tack till alla som visa stöd och fick mig att kämpa när ja gav upp!
Ja har nu lärt mig via den resa - never give up! 
 
 
Throw me to the wolves and I will return leading the pack!
 
 
 
Så nästa steg/mål är att denna kropp, ska nå det mål ja satt till nästa år och ja ska våga stå på stranden i en bikini igen. De var några år sedan jag gjorde det nu... Och ja kommer klara det, beacuse I'm a fighter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback