`´ Wicked, Wicked Wonderland `´

Förra veckan var seg som fan, var under skolan på Måndagen och under natten till Tisdag blev jag extremt dålig och fick sjukanmäla mig på Tisdagen.
Fick sedan reda på att minst 5 andra var hemma under veckan också, så alla typ var sjukt i omgångar.
Men jag blev hemma hela veckan, men till helgen åkte jag in till Sundsvall men där blev de bara lugnt också då ja inte va riktigt frisk.
Men jag pluggade för fullt i vilket fall och under Lördagen satt jag runt 3h men vart klar med min del av grupparbetet.
 
 
Idag vakna ja med halsont, men valde att gå till skolan ändå. Men när ja kom dit för tidigt för de första då de va sovmorgon, fick ja reda på att de va aktiviteter hela dagen. Vilket ja inte va sugen på, så gick hem då jag tjänade mer på det. Ska fortsätta vila upp mig & satsa på att bli 100% frisk och plugga teori som bara faan.

På Onsdag har jag körlektion i Ånge och på Fredag har jag halkbana. Sedan är de uppskrivning och körning som gäller. Så nu innan denna månad är slut hoppas ja på att ha körkortet i handen.
Min Hubbe (bilden) står nu i Fränsta iallafall, var tvungen att flytta den veckan som var när ja var som tröttast då huset mammas är sålt.
Fick även flytta min "Beach baby", och tack vare starka grabbars hjälp behöver jag inte längre tänka på det:
 

Passade även på att ha en 30-40 minuters pratstund med pappsen nere på graven i veckan. Nått som verkigen behövdes ♥
 
 

Jo, inte bara tråkigheret i en vecka. Under Lördagen tog ja mig ork 2-3 timmar i helgen faktiskt och va ut en sväng på eftermiddag på Onsdagsbus, men vart inte långvarigt. Men de va kul att göra något tillsammans med Björn & Mattias.
 
 

Fick även present av Björn när han kom då han hade vare på kryssning. ROSA shots! ;) 
Och mina skor ja beställt har kommit, så fiiina. Så ja är nöjd!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback