`´ 25års Parti `´

Förra helgen hade jag min 25års fest, hyrde lokal i Erikslund och Ljud, Ljus, Rökmaskin, serverade bål m.m.
De vart inte så mycket folk som ja trodde, som de brukar bli. Men kul som fan hade ja ändå. Vi var väll runt 35-40 iallafall sammanlagt.

Hyrde lokalen under lördagen och runt 5 körde vi ut sista personerna, jag var hemma i sängen vif 06 på morgonen. Efter att legat på toan 2-3 timmar. Ja brukar inte bli så dålig, men denna helgen vart de verkligen för mycket. Folk var brydd ens att ja försvann då ja inte brukar vara den som är dålig. Haha, men man måste väll sattsa på det någongång också ;)

Kom hem med rejält stukad fot, stukad handled och världens fetaste blåmärken. Dansade mer på golvet än fötterna. Halka med klackar och utan skor, golvet var en skridskobana dekorerad av sprit.
 
 
Kul var det iallafall, det är viktigast. Vi körde även lekar, hela havet stormar. Beerpong och sånt.
 
____________________________________________
 
Helgen innan det så spenderade jag mina dagar o Torpshammar hos familjen, min syster från Järpen var och hälsade på hos mamma med sin familj. Så umgicks mycket med min systerdotter Jennifer. 
Vi var ute på bus och äventyr i Ånge och raggade runt ;)
Trevligt var det och få träffa alla, och de var då även ett år sedan min far gick bort. Så de kändes skönt vi alla var samlade. <3
 
 
____________________________________________
 
Påskhelgen som var nu, så spenderades den mesta tiden hemma. Under Lördagen var ja iväg på middag här i Sundsvall som ja var bjuden på där de bjöds på stek och massa gott. En skagenmacka till förrätt. MUMS. Sen for jag till en vän i Skönsber, Stubben. Surra skit och tog en cider.

Sen igår vart de impulsresa till Stockholm och skjutsa dit Björn och hälsa på vänner.
Så min helg har vare riktigt bra helt enkelt.
 
 

Hoppas ni alla andra haft en bra, GLAD PÅSK! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback