Grunden till rykten och näthat - Aldrig är vi nöjd!

Länk till artikel: Musikhjälpen - Samir Kliver Av!
 
Jag blir så less på oss människor, när ska vi någongång vara nöjda? När ska vi sluta döma andra och framförallt skylla på att vi avskyr hur världen blivit idag med allt detta tragiska näthat vi har.
Det är enkelt att slänga ur sig saker bakom en skärm.

Här är ett av dom fall jag avskyr, vi ställer oss på en grund utan fakta och påstår massa saker, att så här är det.
Ex "Han hade ju glömt att logga ut från en kompis telefon. Sämsta lögnen jag hört"
På vilken grund är detta än lögn? Hur vet vi att det är sanning eller inte?
Men ändå ska de ständigt kastas påståenden och skit.
 
Samir tog eget ansvar och avgick, ändå fortsätter vi skälla på honom och kalla honom lögnare och barnslig än att ge en tummen upp för den "vuxenpoäng" att han faktiskt tog ansvar för det som hänt även om det är han själv eller hans kompis som gjort det.
Aldrig är vi nöjd, och vare sig saker är bra eller inte pekar vi ut alla fel och brister. Finns det inga skapar vi egna brister så vi kan kasta skit på andra. Varför?
 
Hade du velat att någon predika över dina händelser? Salta på dom extra och bestämmer vad som hänt fast man själv ej vart där. Medans du själv har ingen talan som var i händelsen själv?
Och skapa en bubbla av falska anklagelser och skitsnack riktat mot dej utan grunder?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2016-01-07 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback