`´Warriors Aren't Made, They're Born `´

Full fart i livet som vanligt, heltid skola, sen gym, sen ännu mera plugg och jobb. Ja har knappt tid att blogga.
Men har haft tiden och skaffat mig en ny look nu iallafall! Kunde inte låta bli och vart lite less på att ha enbart lila.

Så de vart från mörklila, till en ljusare lila ton till en hög ombre i rosa:
 
 
Bjuder på en bild, utan filter för en gångs skull som ja tog snabbt ute på väg från skolan en dag till bilen, i snökaoset. Tyckte ljuset ute var fantastiskt. Bilden nedan visr att de går från mörklila, hope u like it like I do!
 
 
Nu nästa helg ska ja ge mig ut på sista äventyret också, sedan får ja vänta till sommaren. Blir stenhårt gym, skola och jobb sedan så ja blir klar med allt som ja tänkt mig. Ska åka på roadtrip med min fruga ner till Uppsala för att sedan åka vidare ner till Västerås på festligheter och umgås med folk!

Idag är ja dock hemma från skolan, var och handlade med lillasyster igår eftermiddag. På vägen hem började ja må illa och när ja var innanför dörren för att packa för och åka till skolan vart ja liggandes på toa ett tag.
Kräktsen och ja misstänkte min största rädsla = magsjuka.
Men ja har mått bra idag, så ja tror jag slapp. De måste ha vart nå annat. Men ja stannade hemma imorse för säkerhetens skull då även Mattias som ja umgåtts med i helgen klagade på illamående. Så mår ja bra imorgon blir de skola iallafall på onsdag, vilket ja hoppas. 
De är jobbigt att sitta hemma på dagarna, ja har idag pluggat Matte hemifrån och passat på att sökt jobb inför sommaren iallafall. Nu blir de äta och ikväll blir det gymmet också innan min dag är över.
 
Klickar ni på bilderna ovan också kommer ni till några av mina sidor. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback