`´ When We Were On Fire `´

Tillbaka i skolbänken, började 12.40 idag och under dagen och morgondagen har vi fritt arbete. Känns lite surt och inte ha nå lektioner, så myst ner mig i soffan på skolan med musik som får förgylla min dag och passar på att rensa och få lite ordning bland arbeten jag gjort. Samt rensa datorn, så jag har bättre koll! :)
 
Måste säga ja ser ovanligt pigg ut idag också, me tanke på att ja enbart sov 1,5h timme i morse. Kunde inte sova på hela natten. Det är tungt nu, men ska hålla ut tills ikväll. Men blir nog tidig kväll iallafall.
Får försöka hålla igång tills dess bara, blir svårt dock nu under skoltid. Men efter skolan blir de träffa vänner, åka och äta hos mamma, åka till syrran och klippa mig - Måste klippa en hel del av mitt hår då de är alldeles för slitet. :( De kommer göra ont i mitt hjärta då ja tycker de börjar bli långt nu, finally!
 
 
Appråpå annat...
Har fastnat hårt för akustisk slapparmusik också, så tänkte dela lite låtar med er:

James Bay - When we were on fire
Danna Richards  - Pumped up kicks
Dresses - Sun Shy
Jasmine Thompson - Stay with me
Mariee Sioux - Love Song
Ed Sheeran - I see fire
Kina Grannis - Chandelier
 
Hoppas ni gillar de lika mycket som jag, de är mitt knark de senate iallafall! Gillar ni den kan ni få en större lista som ja följer!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Taack <3

2015-01-19 @ 22:06:43
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback