`´ I Want You To Know `´

Har inte alls tid med bloggandet längre, har viktigare saker under dagarna och nu går mycket tid åt valparna här hemma. Dom växer, är busiga, sociala och har nu börjat snubbla framåt. Tänderna har också nu börjat kommit.
Det är en otroligt rolig resa att få vara med om sin första egna kull under valpningen och efter, det är verkligen superkul. Svårast är ju att man sakta håller på fastna hos varenda en, dom har då alla olika personligheter som man bara fastnar för.
Ja har ju en favorit, och det är "Buck" som han nu heter, smeknamn för Buckethead.
Alla i kullen fick dom olika rocknamt. Men när dom har en rock n' röll farmor så var de inte så svårt att gissa att de skulle bli så.
Har lagt ut en annons på fb, kan lägga ut den här också så ni får se dom alla. 

För 2 veckor sedan var min fina guddotter och hennes mamma (Petra) förbi och såg hur jag bodde också och kollade in valparna. Vi var på Birsta och ja spenderade tid med Lin, vi tog voffsarna ut och gick m.m.
Hon växer så snabbt stortjejen, och är så fin som sin mor. 
 
 
_________________________________________
 
Annars har jag njutit av mitt sommarlov nu när jag är klar på Ålsta Folkhögskola i Fränsta, söker jobb för fullt och fick faktiskt svar från ett i morse. Ska in på informationsmöte ang. det på Tisdag så då håller vi tummarna att de går bra och att jag får det. Blir jobbigt annars ekonomiskt resterande sommar.
 
Snart midsommar också, planerna då är ev. middag hos mamsen min på fredag och under Lördagen om vädret tillåter grillning här hemma med vänner och ev. senare Viskans parken. De är ju där man slutar varje år ändå när man bor här uppe i låtsas norrland. Krogen är jag så sjukt less på.
Har ännu inte beslutat om jag blir nykter eller inte, men de blir nog så att jag kör. :)
 
 
Förhoppningsvis jobb efter midsommar som sagt, och i början på nästa månad är de nog Power Meet som gäller om de blir så ja kan åka. Men ska göra allt i min makt för det, det är ju en sak ja gör varje år. - Något man inte kan missa. Ni läsare, någon av er som ska dit som man kanske träffar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback