`´Jobbintervju - ✔ `´

Ny vecka och den kunde inte börja bättre, och ännu bättre avslutas den.

Förra veckan var på på ett informationmöte gällande ett jobb jag sökt, igår fick jag intervju och fick snabbt veta jag fick jobbet. Så börjar nästa vecka och ja längtar som fan till de. Kändes som en super rolig plats att vara på verkligen och få prova något nytt. Wecall heter det, ligger mitt i stan. Inget sälj över huvetaget som många tror. 
Utan det är väldigt varierat och kan inte ge er mer information om det just nu. "Callcenter".
Till veckan börjar jag iallafall.

Nu städas de och packas hemma, hundarna ska duschas och imorgon åker jag och Björn ner till Västerås för att som varje år spendera helgen på Power Meet.
Vädret ska va strålande sol, 29 grader varmt. Allt är verkligen perfekt med denna vecka!
Igår vart en av tikarna tingade också av en familj som ja vet hon kommer ha de jättebra hos, de kändes också superbra. 

Allt är helt enkelt på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback