`´ Never Look Down On Anybody Unless You're Helping Them Up `´

Min tid för bloggandet har verkligen inte funnit, been living like a rockstar bokstavligen känns de som. Rest runt en hel massa på olika fester mellan Sundsvall - Västerås - Stockholm och ut på Östersjön med 100% party.
 
6-8 Februari spenderades helgen i Västerås på hemmafest hos Jocke, med Partyfixarna och massa goa människor. En del kända ansikten, andra mindre. Lika mycket värda allihopa, träffade bara underbara människor.
Slet med mig frugan på denna tripp, då ja bara kände en person och det är den berömde Jocke som höll festen för oss alla.
Kortfattat: Big Brother, Modeller, Dj's, Live trubadur, Limo, Poledancing, Fyrverkerier, Gratis alkohol i mängder av allt du kan tänka dej, Partyljus m.m. 
Det var en av dom fetaste hemmafesterna ja vart på, helt obeskrivligt.



 

Mer bilder finns att se hos fotografen vi hade -> Alexander.
 
_____________________________________________________________________________
 
 
20 Februari blev det liten hemmafest med mina närmsta vänner, hittade på egna drickspel som "Drinkepinn" och gick sen ut och bowlade. 
 
 
 
_____________________________________________________________________________
 
 
27-28 Februari tog jag med mig 2 vänner (Micke och Bysan) på en impulsresa till Stockholm.
Vi åkte ut och hämtade Björn där han jobbade sedan ut till Bromma till en vän som jag träffade på jockes fest ovan. Fotografen Alex. 
Vi var på kvällen till Hägesten på en klubb och såg Angerfist live, bra jävla grymt. Väl där träffade ja goa vänner från Norge också. Jocke och hans vänner. Jocke och hans vänner träffar jag varje sommar på Power Meet. Så de var hur roligt som hellst och hade där också en helgrym helg.
 
 
VIDEO:
 
_____________________________________________________________________________
 
 
6-7 Mars for jag med mina vänner från Norr och träffade flertal av mina vänner landet runt på världens bästa partykryssning. 100% party - For3ver. Där öste vi gärnet till massa grymma artister som Bombay, Nordman, ItaloBrother m.m.
Så åkte under fredagen ner till Uppsala, hämtade upp Simon som skulle få ta våran bil så den slapp stå i hamenen. Vid 18-tiden klev vi på båten när vi mött upp alla som vi skulle.
På Lördagen åkte jag och Mattias ut till Kalle i Märsta, där vi blev bjuden på tacos innan hemresa. Så hade lite Lördagsmys där och såg till att vi ordentligt nyktrat på oss innan vi körde hem.

 
 
 
 
_____________________________________________________________________________
 
 
MER BILDER OCH VIDEO
kommer att finnas på min -> facebook <-
 

Kommentarer
Postat av: Liz

Jävlar va intresserad Victor såg ut!

2015-03-19 @ 13:36:35
URL: http://photobyliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback