`´ Som jag saknat dig, kära photoshop `´

Rostig som fan, har inte suttit vid photoshop på 1,5 - 2 år. Eller kort när jag bara fixat med bilder. Men inget med större redigeringar eller fotomanipulationer. 
 
Men idag fick jag suget efter att suttit och designat en header till en vän, så har nu sittit en timme och arbetat med denna bild. Ge gärna konstruktiv kritik! 
Själv är ja rätt nöjd efter mycket svordommar och inte få till verktyg eller komma ihåg hur man använde dom till en början. De ända ja inte riktigt är nöjd med är kanterna runt "jorden" och "vattnet/himlen".
Men nu jävlar finns ett resultat.
 
Flying Tree
 
 
Här finner ni bilderna jag använt mig av:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback