`´ Happy Halloween `´

 
Hoppas ni alla får en grym Halloween där ute i kylan.
 
Bloggen har vart på paus och mycket har hänt i mitt liv på senaste, livet är verkligen en berg och dalbana där mann får tackla problemen, se över dom och välja att må bra.
 
Jag har iallafall uppfyllt och tagit mig modet att uppnå en av mina drömmar ja tjatat om i år.
Men alltid har ja fegat ut i sista sekund.
 
Nu för några veckor sedan blev det en enkel biljett bokad till sol och värme, och jag kommer att berätta mer om det framöver.
För stunden är ja i Sverige och hälsar på och hämta lite mer saker, så ni som vill ses får sli en pling eller skriva till mig. Kommer inte bli här länge. ♥
 
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback