`´ Jag är inte stolt över allt jag gjort i mitt liv, MEN jag är stolt över vem jag är idag! `´



Har vare riktigt usel på att blogga, mycket för jag inte haft tid, ork eller lust och mina dagar har vare både upp och ner och vill inte dra ner läsarna i mina neråt dagar. Som mina närmsta vet är utsidan alltid glad fast jag kan vara helt trasig inombords, är inte den som visar eller delar med mig av det.
 
Vart inte så peppe när min visningsbild är borta på bloggen heller eller min header, då sidan ja laddat upp bilderna bestämt sig för att börja ta betalt utan förvarning, så hann inte ens spara ner mina bilder därifrån till datorn.
Så måste bygga om det och hitta vilken storlek det var i. Har ju inte byggt bloggdesigner på år och dar och dom har ju hunnit ändra en hel del här på blogg.se. Så får se när den orken kommer.
 
Sommaren har vare fantastisk iallafall, vädret har vare toppen men de blev snabbt kallt nu denna månad. Det får mig att sakna tillbaka mycket till Malta, men inte bara solen jag saknar. Saknar mina fina vänner, speciellt Knas 

För övrigt i sommar har det hänt mycket, träffat många nya vänner, vare på power meet, jag har flyttat till större, skaffat katt, gått och kärat ner mig och testat på nytt jobb.

Power Meet var väldigt lugnt i år, var inte alls så svinigt och kul som dom andra åren. Men mycket fina bilar och trevligt sällskap. Onda sovplatser då vi insett vi är för gammal för att campa, men man hade ju en räddare i nöden och det är fina Joacim som alltid. 
Vi som åkte ner i år från Sundsvall blev Rambo, jag, Höna, Maja och Björn. Petra och Wille tog egen bil och husvagn så blev inte så mycket hänga med dom som planerat. Men de va en najs helg jag inte ångrar alls.

Flytten bar av från en etta i Bosvedjan till en trea i Kvissleby tillsammans med dom bästa, Björn och Rambo.
Så mycket skönare med en så stor lägenhet, vilken känsla. Har inte alls trivts i ettan av olika orsaker på ett tag så det gav mig en lättnad, trots det är lite konstigt att flytta från Mattias då vi bott så länge med varandra.
Men det behövdes om vi ska kunna rädda våran vänskap innan vi tar sönder den helt.
Bonsai flyttade med mig, medans Hades fick stanna hos honom.

Katt skaffade jag då som kompis till Bonsai som blev ledsen och inte ville vara själv. Så det blev en herre vid namnet Greger och det har gått bättre än förväntat. En riktigt duktig kille som 99% av tiden gått på låda och blivit världens gos misse.

Kärleken jag aldrig trodde jag skulle finna då jag vare alldeles för rädd att släppa in någon i mitt liv. Jag hade byggt upp en tegelvägg och denna karln har inte plockat stenblock efter stenblock, utan han krasha rakt genom den väggen och visa mig att man kan våga släppa taget, att det är okej att ha någon som bryr sig om en och som får mig att le. En människa som verkligen fick mig att våga blicka framåt igen, Rambo 

Sommarjobbade lite inom ett nytt område i sommar också då jag ville göra något jag inte testat på innan, då blev det inom hemtjänsten. Något som var riktigt roligt helt ärligt, men jag kände ändå att det inte riktigt var rätt för mig. 

Så nu är jag nyligen arbetssökande igen, ska söka lite extra då jag även tänkte ta upp studierna då jag den 1a har möte med studievägledare. Ska ta studierna på distans och bli klar med mina gymnasiumbetyg, efter det har j ag andra planer att starta eget bland annat och får se vart de leder. Om det kanske inte blir en flytt till Malta igen ett tag? Vem vet vad vi hittar på. 
Ja du läste rätt VI, för nu är det inte bara jag längre och det är jag riktigt lycklig över för en gångs skull. Det känns bra. Allt känns bra nu och jag hoppas de förblir så. 

xoxo

Kommentarer
Postat av: java best practics

Fantastic goods from you, man. I've take into accoiut your stuff prior
to and you're just too great. I actually like what you've bought right
here, really like wuat you are saying and the way in which you
assdrt it. You are making it entertaining and you continue to care for to stay it sensible.
I can't wait to learn much more fromm you. That is actuially a wonderful website.

php patterns

2021-11-28 @ 14:18:19
URL: http://https://github.com/topics/java
Postat av: Who does a narcissist marry

Nice replies in return of this query with genuine
arguments and describing everything concerning that.

2022-12-04 @ 21:23:23
URL: http://gendovadicol.tk
Postat av: 100% free messaging dating sites

Awesome issues here. I am very glad to see your article.
Thanks so much and I am having a look ahead to touch you.
Will you please drop me a e-mail?

2022-12-26 @ 15:05:45
URL: http://nsecsukitmeatfgoogpart.ml
Postat av: Being deeply in love with someone quotes

Hey I am so grateful I found your webpage, I
really found you by accident, while I was looking on Askjeeve for something else, Nonetheless I am here now and would just
like to say cheers for a tremendous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design),
I don’t have time to read through it all at the moment but
I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will
be back to read a lot more, Please do keep up the superb
jo.

2022-12-29 @ 00:55:20
URL: http://raythistthera.cf
Postat av: https://social.msdn.Microsoft.com/Profile/EduardsG

Blue Manchu's Void Bastards is a first-person roguelike in which you inhabit minor criminals who have
been dehydrated into space Lunchables in order to
explore procedurally generated shuttle wrecks and carry
out seemingly impossible tasks, like building a new PC for
the HR department. Since discovery is something the Play Store needs to improve, we
at AP have cataloged the best games on Android. World economies, events,
and each individual job also play a part in production specifics.
In it, you play through the lens of an artificial intelligence
system, known as S.A.M, that is tasked to aid a medical officer who must repair an isolated space
station to locate survivors and coordinate a rescue mission. Acts of racism
and xenophobia against the Asian American and Pacific Islander community must not be tolerated.
The Keystone XL pipeline segments were intended to allow American crude oil to enter the XL pipelines at Baker,
Montana, on their way to the storage and distribution facilities at Cushing,
Oklahoma. Pipeline construction could affect water supplies upstream of several Native American reservations, even though the
pipeline does not lead through any tribal land. In addition to RetroArch, which covers a large range of retro consoles, there are
also several stand-alone emulators that can fake more recent hardware - even the Nintendo Switch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback