`´ Roadtrip till Örnsköldsvik `´


I helgen körde Höna och jag en roadtrip till Örnsköldsvik hem till Pernilla och Niklas. Så på fredag kväll när vi kom fram blev de te, soffmys och skitsnack till nån gång på natten. 

 
Under lördagen klev vi upp nån gång mitt på dagen och vi brudar tog och åkte till Paradisbadet där vi lekte av oss några timmar, träffade även upp en snubbe som joina oss och bada en stund, Björn :)
Trevligt trevligt. 
Sa hela dagen att jag måste ramla minst en gång,och så klarar jag mig hela dagen.... tills att vi står i omklädningsrummet och byter om, hahaha! Lyckas slå en vurpa så självklart som varje helg kommer man hem med minst ett blåmärke rikare, denna gången på mitt knä. 
Hem och vart bjuden på go mat (älg) och sedan var vi till deras granne och mösdrack ett par timmar innan vi gick hem och dog efter dagen typ.
Man är inte alls lika energirik som liten, fan så jobbig dom där trapprona är till rutschkanan. Trivdes bäst ute i badet där.
 
 
 
Så lugn helg helt enkelt, skjutsade upp Marielle till Fränsta igår så passade på och hälsa på mamsen en sväng. Sedan vart de hem till Sundsvall, göra i orning tacos och se på Farmen finalen och de Vikings avsnitt ja missat innan jag somnade.
 
_____________________________________________
 
 
 
Idag flyttade en av Bonsai's valpar som han hade tillsammans med Kendra hem till mig. f.d. Buckethead "Buck" som numera heter Sky.
Han flyttade till en tjej tillsammans med en av sina bröder, men av lite anledningar så fick han komma hem igen. Så fick till slut behålla min favvo valp ur kullen, han är så lik sin pappa både personlighet och utséende så man nästan skulle kunna tro dom är tvillingar ♥
Så hemma efter golvet och soffan har de vare full fart av 12 smattrande små tassar som yrar runt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback