`´I met you in the dark, you lit me up. You made me feel as though I was enough `´

 
Sedan sist jag skrev har det hänt mycket mer, jag har fått job som hundrastare samt testat på lite olika förskolor. Just nu är jag på Stångå förskola med 50% jobb fram till jul. Helt underbart, trivs där som fisken i vattnet. 
På sidan av dessa jobb studerar jag nu också, läser upp lite betyg och ska läsa lite hemliga kurser inför starten av ett nytt företag jag funderar på att driva om allt går vägen. Det återstår att se, har börjat kollat möjligheterna redan nu så.
 
Här sitter Rocky till vänster och Charlie i mitten tillsammans med min hund Bonsaitill höger. Det är dessa 2
charmörer som jag rastar under dagarna.
 
 
Så hela mina dagar består nu av jobb nr 1 - jobb nr 2 och resterande tid av dagen sitter jag med mina studier då jag läser 2 kurser samtidigt på 50%. Så är väldigt trött och har inte riktigt kommit in i rutinerna ännu. 

Men efter en stund med detta hårda slit så unnar jag mig en utomlandsresa nästa månad, kan knappt vänta tills jag och mina vänner ska åka. 

Har även köpt en nu Hubert, version 2. För er som inte vet vem Hubbe var så var det min första bil som var en 740 - 88. Men den nya Hubbe är nu en fin liten 240 - 80. Perfekt och ha nu till vintern. BRÖÖM!
 
När det kommer till djur har jag nog snart ett helt zoo, har även skaffat en orm igen men ingen 4 meters Tigerpyton denna gång. Utan en Majsorm på nästan en meter vid namnet Turbo. 
Lite bilder får jag fixa sedan när han blir handtam, om han nu blir det. Har lite problem med det då jag blev lite lurad under köpet känner jag i efterhand. Han skulle vara van vid att bli upp plockad men det är ingenting alls han tycker om och rycker och biter. Så får se hur länge han får stanna eftersom jag är så rädd för honom och det drabbar ju tyvärr att jag inte kan göra honom handtam. Så hoppas på hitta en ägare som är orädd och inte skvättig som jag.
 
 
För övrigt har jag gått och blivit lila/rosa hårig igen, ovanligt va? ;) Men kunde inte hålla mig. Bara älskar färgen och den känns verkligen som jag.

Och bäst av allt senaste tiden, kärleken går framåt och det är vekligen något jag tror på. Jag tror på oss:
 
Cissy ❤ Rambo.
____________________________________________________
 

"I'm so in love with you, And I hope you know.

Darling, your love is more than worth its weight in gold.
We've come so far my dear, Look how we've grown
And I wanna stay with you, Until we're grey and old.
Just say you won't let go!"

____________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback